lørdag den 21. juni 2008

Farvel Danmark

Så er det snart… Farvel Danmark. Sankthans aften skulle jeg gerne lande på Bloksbjerg. Problemet er, barer at kosten ikke vil flyve og selv om jeg tager motorcyklen, er der 4-5 km at gå til toppen. Egentlig er det jo ikke et problem – vel? Men jeg har for en uge siden tabt to køkkenskabe inkl. 8 glashylder ned over skinebennet, med den effekt at der blev et indad gående hul på størrelse med et æg og et tilsvarende bule lige under, så det er ikke så fedt med en stroppe tur. Benet har det med at svulme til gigantiske størrelser under fysisk aktivitet. Nå men jeg kan da en få fin udsigt til bjerget når alle vennerne lander.
Ellers er cyklen kørerklar – siger Farsø MC! De har tjekket alt hvad de har kunnet finde på og fået et par ekstra opgaver, med montering af skotoiler og en smart gennemførelse af strøm til topboxen, så jeg kan holde strøm, via motorcyklen, på den bærbare. De skulle også montere en cruisecontrol, men den passede desværre ikke på til mit håndtag. I stedet tilbød de at jeg kunne købe en mekanisk model. En sådan havde jeg allerede fået af Otto fra Snedsted, men ville de sponsorer en ekstra, var det da også i orden. Sådan blev det – Farsø MC er og bliver mit værksted – barer ærgerlig at jeg ikke kan tage dem med. Nå men de mener jo at cyklen er god for de næste 10.000 km og det skulle jo næsten være nok.
Nå men jeg har fået adressen til træffet Stuffed and Plucked Rally i Skotland, og visumet til Rusland er også gået igennem. Cyklen er pakket – kæft den er tung – så i morgen søndag den 22. juni, går den syd på til Fredericia hvor jeg starter Sankthans mandag mod Bloksbjerg. Kan i have en god sommer – jeg rejser mod andre vejrguder – må de være barmhjertige.
Jeg skriver igen når jeg kan komme på nettet!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Sanne

Håber du får en rigtig god tur. Du må se at skrive noget mere om dine oplevelser.

Hilsen fra Bent, Jane og Asger

Vi ses engan